Własna strona internetowa i marka osobista – od czego zacząć?

25.11.2014

Domena dawno zakupiona na własne nazwisko, ale strony brak. Tyle możliwości, ale trudno się zdecydować. Pewnego dnia trafiam na stronę Beckhama i bingo!

Proste . Prawdziwe. Moje. Może jest takim rozwiązaniem którego poszukujesz, więc podaję dalej.

Określone rzeczy w naszym życiu wymagają naszej gotowości. W tym przypadku owa gotowość określa poziom intrakomunikacji. Świadomość siebie przełożona na konkret – wiem jaka jestem i wiem, jak siebie opowiem i po co.

Kolejnym krokiem jest uczestnictwo w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Jej rezultatem jest biznesowe portoflio, a w nim zdjęcie, z którym się identyfikujemy i które niesie informacje, na których nam zależy. To pierwsze wrażenie decyduje o tym co dalej. Wybrane przeze mnie zdjęcie widzisz we wpisie.

To część opowieści o mnie. Jeżeli mnie znasz, to wiesz, że taka jestem jak na tym zdjęciu. Jeżeli mnie nie znasz, to co sobie pomyślisz? Możesz mi o tym napisać. Umieram z ciekawości!

Znalazłeś mnie, a ja ciebie. Dzielimy się i pozostajemy w kontakcie. Tyle jest dzisiaj miejsc ( dzięki mediom społecznościowym), w których bywamy, więc zapraszam w różne miejsca – wybierz sobie to, w którym możemy się poznać lepiej. Strona tak wygląda:

http://www.justynaniebieszczanska.com/

 

Koncepcja strony: Justyna Niebieszczańska zainspirowana przez David Beckham

Zdjęcie: Jacek Kutyba – business co-partner BRIDGEHEAD PR

Wykonanie: Dominik Kucharski – business co-partner BRIDGEHEAD PR

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , , , ,