Wizytówka komunikuje

30.05.2014

Siła wizytówki w biznesie

Wyobraź sobie, że jesteś okładką książki. Co jest na okładce? Podoba się tobie? Co komunikuje? Jakie wzbudza emocje? Na tym zakończmy wyobrażanie sobie i powróćmy do rzeczywistości. Do biznesu. Do wizytówki.

Wizytówka to taka Twoja okładka

Pamiętaj, że w niej jest magia pierwszego wrażenia, więc:

– powinna wzbudzać ciekawość,

-powinna być przyjemna w odbiorze,

– powinna jasno informować kim jesteś,

– powinna akcentować to, co jest dla ciebie najważniejsze,

– powinna wzbudzać szacunek u jej docelowych odbiorców ( a nie ochy i achy znajomych),

– powinna wyróżniać się i przez to wyróżniać ciebie.

 

Wizytówka sprzedaje ciebie

Książkę można sprzedawać m.in. na 2 sposoby:

1. przez okładkę – w tym przypadku ciekawy i na wysokim poziomie design wizytówki jest bardzo ważny i ma wiele wspólnego z efektem aureoli,

2. przez nazwisko – im bardziej jesteś Kimś, tym bardziej powinieneś zadbać o wizytówkę szytą na twoją miarę.

 

Jak z twoją wizytówką?

Jeżeli nie masz wizytówki, to zafunduj sobie ten prezent. Na taką okładkę z pewnością ciebie stać, a z nią łatwiej wystawiać się na targach najróżniejszych spotkań. Nie tylko biznesowych.

Jeżeli masz wizytówkę, ale… Jeżeli pojawia się ‚ale’, to warto pomyśleć o liftingu i wprowadzić zmiany.

Jeżeli sam nie wiesz, to po prostu przemyśl temat i wiedz, że wizytówka może zawierać twoje zdjęcie, zawierać kod QR do strony lub podstrony, a nawet może pachnieć.

Zaprojektuj w myślach wizytówkę  i znajdź grafika, który stworzy najlepszą okładkę Twojej osoby! Zasługujesz na to! Więcej inspiracji?

Mashable

Pinterest

Enterpreneur

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , , , , , ,