Szczyt PR

17.02.2014

Strona 100 w magazynie*. Szczyt. Szczyt marzeń. Szczyt PR. Doktor Szczyt. Jak tam dotrzeć?

Jeżeli jesteś lekarzem, to pomyśl jak wykorzystać strategię marki osobistej. Po co? Aby zostać sobą i wygrać w biznesie. W Magazynie Stomatologicznym dzielę się kilkoma przemyśleniami podając przykład doktora Szczyta. Nie chodzi tylko o sekrety chirurgii, ale przede wszystkim o sekrety marki osobistej.

Wymieniam składniki marki osobistej:

1. Znać siebie.

2. Mieć cel.

3. Zarządzać świadomie swoim wizerunkiem.

4. Odkryć, co mnie wyróżnia.

5. Starać się zmienić świat na lepszy.

6. Umiejętnie opowiadać.

Jeżeli masz składniki gotowe, to planuj kampanię marki osobistej.  Bądź odważny i konsekwentny.

W rozmowie manager Kliniki Doktora Szczyta podkreśla, że sukces to wynik pracy. Bardzo ciężkiej pracy. Natomiast jeżeli praca wynika z pasji, to wychodzi doktor Szczyt – przesympatyczny człowiek, szanowany specjalista, który ma zapełniony zawodowy kalendarz.

* Magazyn Stomatologiczny Nr 2 / 2014.

Fot. Darek Adler

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , , , , , , ,