Strona internetowa – twoja obecność

07.07.2014

Zaczęło się od strony, a gdzie się kończy? Może na blogu? Jak postrzegasz i wykorzystujesz swoją obecność w sieci?

Piszę artykuł o wykorzystaniu bloga w stomatologii. Przy okazji mam spostrzeżenia o stronach i obecności w sieci. Zainspirowali mnie dentyści i ich strony, ale każdy z nas powinien ‚sklasyfikować’ swoją stronę i ocenić swoją obecność w internecie.

 

1. Strona w internecie, żeby była. Ma jedno zadanie – przedstawić ciebie i podać kontakt.

Jeżeli masz taką stronę, która jest ‚stara’, ale według ciebie spełnia swoją funkcję, to sprawdź:

  • czy ta strona pozytywnie pracuje na twój wizerunek?
  • czy chcesz nadal zostać w XX w. ?
  • czy wiesz jak inni cię widzą? (Sprawdź google).

 

2. Strona w internecie jak Pan Bóg przykazał. Zawiera poprawne treści, ładne zdjęcia i dobrą grafikę.

Jeżeli masz taką stronę, z której jesteś zadowolony, to sprawdź:

  • czy dostrzegasz dynamikę zmian w zakresie komunikacji w XXI w. i czy wiesz jak można to wykorzystać?
  • jakie rozwiązania wykorzystuje konkurencja?
  • co chciałbyś dodać do strony?

3. Strona – to za mało! Rozumiesz, że dzisiaj liczy się mobilność, świeży dostęp do ciekawych treści, a przede wszystkim wejście w interakcję z odbiorcą kimkolwiek on jest – kolegą po fachu, pacjentem, klientem. Zatem wydaje się, że rozumiesz, że dzisiaj komunikacja to nie przekaz informacji, ale dialog i budowanie relacji.

  • Czy myślałeś o prowadzeniu bloga ?
  • Czy dobrze wykorzystujesz możliwości jakie dają media społecznościowe?
  • Jaka jest twoja strategia na najbliższy rok?

Jeżeli zasiałam wątpliwości i masz pytania, pytaj: j.niebieszczanska@gmail.com.

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , ,

1 komentarz