Specjalizacja PR? Dobre uczynki

29.11.2010

PR, robienie dobrych uczynków a biznes to różne sprawy? Mylisz się! Co udowodniono?

Co  może taki trybik jak Ty?

Nawet jeżeli postrzegamy siebie jako mały trybik, to naukowo udowodniono, że nawet taki maleńki trybik może zapoczątkować zmiany na lepsze na wielu płaszczyznach. Akty dobroci rozprzestrzeniają się jak infekcja, ponieważ ludzie, którzy doświadczyli dobroci, odpłacają się pomagając innym. Badania wykonane przez Fowler’s i Christakise’a opisują ten wspaniały efekt domino. Pomyśl, jak możesz wykorzystać badania tych naukowców w życiu i w pracy.

 

PR – co to?

Jest ponad 200 definicji Public Relations. Najbardziej podoba mi się opis, który mówi, że to po prostu robienie dobrych uczynków i opowiadanie o nich. Nie ma dobrej kampanii PR, która nie odpowiada na pytanie: co dobrego robi i dla kogo?

 

Biznes a dobro?

Z potrzeby serca i z głębokiego przekonania możesz rozwinąć skrzydła swojego biznesu poprzez robienie dobrych uczynków, które według mnie są jednym z głównych zadań Public Relations. Jeżeli w każdym swoim działaniu widzisz człowieka i czynisz dobro, to w rezultacie stajesz  się częścią wzrastającego  dobra. Pośrednio, malujesz obraz swojej firmy. To tworzy historię, która mogą opowiadać sobie pracownicy, partnerzy i ludzie. To nie jest dla każdej firmy. To droga dla firmy, która jest konsekwentna w realizacji swojej misji i potrafi patrzeć daleko w przyszłość. Dla specjalisty PR opowiadać  historię takiej firmy to sama przyjemność.

 

Fot. www.sxc.hu

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , ,