Psie wakacje (case study)

03.12.2013

Jest sobie pies i jego przewodnik. Marzą o wspólnych wakacjach. Ich marzenie zostaje zrealizowane. Jak? CANAC.

Akcja

Czasami wykonanie niewielkiego ruchu, tj. kampanii na Facebook’u, pozwala precyzyjnie dotrzeć z informacją do zainteresowanych osób. Od wiosny do lipca przeprowadzono 2 kampanie przy zaangażowaniu ograniczonego budżetu ( nie przekraczającego zysku wygenerowanego przez uczestnika z psem).

Zaangażowanie

Organizatorzy centrum zadbali o atrakcyjną i spójną informację ( strona, fanpage, kontakt). Towarzyszyła im pasja, doświadczenie w pracy z psami i rekomendacje.

Efekt

Ilość fanów Wakacji z psem wzrosła pięciokrotnie. Informacja o możliwości spędzenie wakacji z psem wspaniale się rozprzestrzeniała. Dlatego zorganizowano kolejne, nieplanowany turnus we wrześniu.

„ Kapania reklamowa przeprowadzona przez BRIDGEHEAD przyniosła wymierne efekty. Informacja o formie wypoczynku, którą oferujemy dotarła do znacznie większej liczby potencjalnych klientów niż w latach poprzednich, gdy opieraliśmy się wyłącznie o tradycyjne wyszukiwanie w internecie i reklamę na portalach branżowych oraz forach internetowych. Współpraca zaowocowała pełną obsadą na trzech planowanych turnusach i stworzyła potrzebę organizacji dodatkowego, nieplanowanego wcześniej turnusu. Wielu z naszych klientów zadeklarowało powrót w przyszłym roku. Współpraca z Bridgehead przebiegała w miłej atmosferze z pełnym zaangażowaniem i kompetencją”.

Katarzyna Sterne- Nałęcz, właściciel CANAC – Centrum Edukacji Kynologicznej

Wakacje z psem

CANAC

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone