Poezja, PR i biznes

26.04.2014

Co ma wspólnego poezja z biznesem? Wiele!

1. Poezja jak biznes zajmuje się identyfikacją uczuć. Trafne rozpoznawanie uczuć, a dalej potrzeb człowieka/ klienta decyduje o powodzeniu zadania, projektu czy biznesu.

2. Emocje. W poezji rzecz oczywista, a w biznesie coraz ważniejsza. To one sprawiają, że biznes wchodzi na wyższy poziom: nie tylko dociera do umysłów, ale porusza i podbija serce klienta.

3. Czytać poezję, pisać poezję, inspirować się poezją znaczy uprawiać intrakomunikację. To znak, że jesteśmy na dobrej drodze. W biznes odpowiedź na fundamentalne pytania: kim jestem i do czego dążę sprawia, że jest łatwiej- łatwiej jest prowadzić biznes w zgodzie ze sobą.

4. Poezja stosuje metaforę, a dzisiaj w opowiadaniu ( storytelling) ten zabieg pozwala oddziaływać na odbiorcę – pozwala być zauważonym i zbudować emocjonalną więź.

Więcej o poezji? Wpis pt. Sub rosa.

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , , , , , , , ,