Pinterest – komunikacja, która jest kobietą

11.02.2015

Patrzę na nią. Pokazuję innym. Komentuję. Dzielę się na Facebooku. Pinterest jest nie tylko ładny, ale i funkcjonalny. Również w biznesie.

Masz wątpliwości, czy Pinterest to dobre narzędzie biznesowe? Przyjrzyj się jemu bliżej. Popatrz na statystyki.

 

Zadaj sobie 8 podstawowych pytań:

1. Czy twoim odbiorcą jest kobieta, szczególnie ta w wieku 35-45 lat?

2. Czy masz pomysł na tworzenie tematycznych tablic opowiadających
o sobie, działalności, biznesie?

3. Czy posiadasz ‚dobre’ zdjęcia związane z działalnością?

4. Czy wiesz, co/ kto jest priorytetem w twoim działaniu biznesowym?

5. Czy masz czas, aby zająć się kolejnym medium społecznościowym?

6. Czy posiadasz profil/fanpage na Facebooku?

7. Czy prowadzisz jakiekolwiek działania skierowane do kobiet?

8. Czy zajmujesz się jedną z tych aktywności: wizaż, stylizacja, koloryzacja, fotografia, rękodzieło, projektowanie wnętrz, moda, kolekcje (ubrania, biżuteria, antyki, etc.), moda…?

pinterest grow

Jeżeli wszystkie odpowiedzi brzmią ‚tak’.

Wszystko wskazuje na to, że warto wykorzystać Pinterest w planowaniu strategii.

Jeżeli minimum 5 odpowiedzi brzmi ‚tak’.

Można rozważyć zastosowanie Pinteresta. Jasno określ, w jaki sposób Pinterest może się przyczynić do osiągnięcia biznesowego celu.

Jeżeli mniej niż 5 odpowiedzi brzmi ‚tak’.

Wszystko wskazuje na to, że nie jest to najlepszy wybór. Jednak jeżeli masz kreatywny pomysł na wykorzystanie Pinteresta, zaeksperymetuj! Abyś nie żałował, bo jak powiedziała Marlin Monroe:

We should all start to live before we get too old. Fear is stupid. So are regrets.

(Powinniśmy zacząć żyć zanim dopadnie nas starość. Strach jest głupotą. Jak wszystko, czego żałujemy).

Przykład zastosowania Pinteresta? Przez Kobietę i dla Kobiet: Kamilla Jatrzębska.

Fot. Unikatowe zdjęcie MM.

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, ,