Pasja w kampanii Public Relations

23.03.2015

Jeżeli coś lubisz robić, rób tego więcej. I wykorzystaj to w kampanii Public Relations.

Mamy swoje pasje. Po godzinach. Czasami wydają się tak dalekie od tego, czym zawodowo się zajmujemy. A jednak to nasza pasja czyni nas kimś wyjątkowym. To jest mocna strona, którą trzeba pokazać.

Pracujemy po to, aby mieć czas i pieniądze na nasze pasje. A gdyby tak więcej tej pasji było w naszej codziennej pracy zawodowej?

Opracowując kampanię Public Relations (szczególnie w zarządzaniu marką osobistą) ważna jest m.in. odpowiedź na pytanie, co naprawdę lubisz robić i postaranie się, aby zostało to wykorzystane w tym, czym zajmujesz się zawodowo. Poniżej 3 przykłady, które zainspirują Ciebie.

Przykład I Kiedy pasja przyprowadza klientów. Zawód: stomatolog. Pasja: taniec.

Podjęcie i opracowanie zasad współpracy ze szkołami tańca i tancerzami. Połączone z akcją edukacyjną. Zaangażowanie (które przychodzi z łatwością) przynoszą wymierne korzyści – nowi pacjenci.

 

Przykład II Kiedy pasja wyróżnia. Zawód specjalista PR. Pasja: poezja, pisanie wierszy.

Specjalista PR piszący wiersze? To wyróżnia go z tłumu specjalistów PR. Wiedząc więcej o tym, czym jest pisanie to idealny partner dla pisarza, który prowadzi działania z zakresu marki osobistej.

Przykład III Kiedy pasja buduje relacje. Manager w korporacji. Pasja: czytanie.

Organizuje w swojej firmie spotkania osób, które czytają książki. Może to być Zamieniada książek. W sposób naturalny buduje relacje, które procentują podczas codziennej pracy.

Fot.Brooke Shaden.

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, ,