Pasja w biznesie

12.11.2014

Od lat pracuję z ludźmi i moje doświadczenia pokazują jak ważne jest nastawienie w biznesie. Jeśli człowiek zajmuje się tym, co jest jego pasją – widać to od pierwszego wejrzenia. Mówią o tym uśmiech, dobra energia, ciekawość, otwartość i wewnętrzny spokój.

Pasja w biznesie gwarantuje sukces. Dlaczego? Bo pasja to emocje, zaangażowanie, budowanie relacji, a przede wszystkim wiarygodność. Podstawą relacji biznesowych jest zaufanie – bez niego żaden biznes nie przetrwa. Człowiek z pasją tak zajmuje się swoją działalnością, że wierzysz mu od pierwszej rozmowy. Niezależnie czy jest to sklep odzieżowy, fryzjer czy szkoła językowa. Do takich ludzi się wraca.

W biznesie równie ważna jest nauka i rozwój. Te aspekty są łatwiejsze dla ludzi z pasją. Szczególnie, gdy przychodzi nam uczyć się na błędach. Zamiast poddać się przy pierwszej porażce pasja pozwala na szukanie kreatywnych rozwiązań.

Kreatywność to nieodłączna siostra pasji wykorzystywana do lepszego rozwoju własnego i biznesu.

Co łączy twórców wielkich firm, rodzinnych przedsiębiorstw i małych jednoosobowych biznesów, którzy mają pasję? Biznes z pasją tworzą ludzie, którzy pracując wykorzystują swoje naturalne predyspozycje, talenty i zdobyte już doświadczenie.

Moje pasje to Festiwal Toruń z Pasją, szkolenia i networking. Bazując na własnych doświadczeniach zachęcam, by pójść za swoimi marzeniami i rozwijać w sobie pasję zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.

Refleksją na temat pasji podzieliła się  Joanna Rutecka – organizatorka festiwalu Toruń z Pasją.

 

Fot. Logo opracowane przez BRIDGEHEAD dla Toruń z Pasją

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , ,