Marketing, czyli 3 grzechy główne

21.12.2014

Wiesz, że trzeba się rozreklamować. Może masz nawet pomysł na działania marketingowe. A  jesteś pewien, że nie popełniasz błędów?

  1. Brak budżetu.

Jaki miałeś budżet na działania promocyjne w swoim pierwszym planie marketingowym? Nie planowałeś? Nie wiesz ile wydałaś?! A może zostawiłaś to na później i wystartowałaś z wizytówkami wydrukowanymi na domowej drukarce?

  1. Łapanie okazji.

Ile okazji złapałaś w zeszłym roku? Reklama za pół ceny. Projekt za darmo. Spisz swoje wydatki na promocję, a będziesz zaskoczony ile wydałaś bez kontroli!

  1. Do wszystkich.

Do kogo kierowane są Twoje działania promocyjne? Do wszystkich?!  Dobrze wiesz, że oznacza to jedno – nie docierasz do swojego Klienta docelowego.

I co teraz?! Teraz powinieneś już widzieć, dlaczego istnieją specjaliści od marketingu i PR i dlaczego firmy współpracują z agencjami.

Post gościnny Joanny Czerskiej – Thomas – specjalisty marketingu współpracującego z BRIDGEHEAD PR.

Fot. stock-clip.com

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, ,