Kod PR

04.07.2013

Poznaj maraton, który przetrwasz dzięki mapie i pozytywnym emocjom.

1. Poznaj – dobrze poznaj zanim zaczniesz działać. Zanim zwiążesz się na dobre z specjalistą PR i zanim specjalista PR zwiąże sie z tobą i twoją firmą, sprawdźcie, czy do siebie pasujecie. Wskazany okres próbny.

2. Długodystansowiec. Nie chodzi o czas, ale o to w jakim stylu podążasz do celu. W tym maratonie liczy się przygotowanie, wytrwałość, świadomość i publiczność.

3. Patrz i słuchaj aktywie. Szkicuj mapę, ale pozwól eksperymentować i odkrywać Pozwól, aby każdy sam namalował sobie swoją mapę.

4. Bądź jak zapalnik, który wyzwala pozytywne emocje. PR jest dla ludzi i o ludziach.

1,2,3,4 i jesteś zakodowany:)

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone