Fast marketing vs. slow PR

04.01.2013

Czy znasz różnicę między McDonald’s a Amber Room (jedną z najlepszych restauracji w Polsce wg Michelin)?  Szybciej jest lepiej niż wolniej ?

Myślę, że Public Relations ma wiele wspólnego z ruchem slow movement, ponieważ odznacza się naturalnym szacunkiem do ludzi, miejsca i biznesu.  Nie ma dokąd się spieszyć, ale warto wiedzieć po co i dokąd się idzie. A tymczasem zatrzymajmy się, porozmawiajmy, popatrzymy na chmury…

 

 

 

PR

Rozwiązania Public Relations są związane z określonym stylem życia i myślenia. Zestawiając to z marketingiem pewne różnice widać wyraźniej:

Slow PR like slow food idea

Fast marketing

  • Korzyści, które oferuje ruch slow movement.

 

  • Przyjaźń z czasem.

 

  • Spokój i cierpliwość.

 

  • Świadomość długoterminowych działań
    i rezultatów.

 

  • Życie w zgodzie z naturą.

 

  • Niestrawność, wrzody, bóle głowy…

 

  • Ciągły pośpiech.

 

  • Presja.

 

  • Głód wyników – jak najszybciej.

 

  • Wykorzystywanie atutów natury lub … pomijanie ich.
Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, ,