Eksperyment i niepowodzenie 29 kroków

30.07.2013

Pomyślałam sobie, dlaczego nie zainspirować osoby, które mieszkają w mojej miejscowości i wykonują zawód, który bardzo mnie interesuje od strony komunikacji. Zaczęłam działać.

Zaproszenie?

Droga listową zaproszono do udziału w spotkaniu 29 lekarzy stomatologii. Wymagane było potwierdzenie uczestnictwa. Podano informację o celu spotkania i osobach je prowadzących, fragment:

Zaproszenie

Jesteś lekarzem stomatologii? Twój sukces zależy od komunikacji z pacjentem! Budujesz swoją markę, ale chcesz robić to lepiej?

Prowadzisz gabinet stomatologiczny? Jakie działania podjąć, by stał się najczęściej odwiedzanym gabinetem w sąsiedztwie? Jak prowadzić gabinet by generował zysk? Jak odnaleźć satysfakcję?

Zapraszamy na spotkanie, które zainspiruje Cię i powie, co dalej…

Po co?

Ponieważ każdy z lekarzy w mojej miejscowości lekceważy znaczenie informacji w internecie, a tylko jeden gabinet ma stronę internetową (, która nie odpisuje na maile wysłane na podany adres). I najważniejsze – ludzkie opowieści mówią jedno: można i trzeba wiele zmienić na lepsze.

Wyniki?

-wysłano 29 zaproszeń (wykorzystując dostępne bazy),

-wróciły 4 zaproszenia z dopiskiem Zwrot,

– w dniu doręczenia zadzwonił jeden telefon z potwierdzeniem obecności; następnie ta osoba nie odebrała telefonu i sms-a,

– spotkanie nie odbyło się.

Co dalej?

Odrabiam pracę domową. Z 29 kroków, chcę zrobić na początku ten 1, czyli znaleźć lekarza, który powie: jestem zainteresowany i chcę posłuchać.

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone