Do czego służy Public Relations? (4)

05.12.2014

Czy Public Relations to komunikacja? Czy Public Relations służy do tego, aby się dogadać?

Dzisiaj to nie wystarczy. Nie wystarczy się dogadać: dotrzeć do odbiorcy, przekazać informację i otrzymać komunikat zwrotny.

Zapomnij o sobie, a pamiętaj tylko o niej, o nim, o osobie, z która chcesz doświadczyć rozmowy. Co to znaczy doświadczyć rozmowy?

– rozmawiać o tym, co dla rozmówcy ma wartość

– rozmawiać o dobrym rozwiązaniach, które interesują rozmówcę

– rozmawiać znaczy zadawać otwarte pytania

– rozmawiać znaczy słuchać.

 

Do czego dążymy w Public Relations? Do strategicznej komunikacji, która zakłada budowanie relacji z korzyścią dla obu stron ( patrz definicja PRSA), czyli do:

– do poznania

– do zebrania cennych informacji

– do komfortu rozmowy

– do kolejnych wartościowych spotkań i rozmów

– do budowania relacji.

Dzięki takiemu podejściu powstają kampanie PR, które opowiadają o produktach i usługach, które sprawiają, że życie odbiorców- rozmówców- klientów, czyli nas… jest lepsze!

Inne wpisy:

Do czego służy Public Relations? (1)

Do czego służy Public Relations? (2)

Do czego służy Public Relations? (3)

Fot.Snails in Love

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on FacebookEmail this to someone
Tagi:, , , ,